STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-27 | Tid: 23:13:53

Nytt

Nytt igen.. Ja, jag vet..hihi.. Men det är ju sååå roligt och förnya sig. Sen har jag en viss förmåga att inte bli nöjd med det jag gör. Hoppas jag ska trivas med denna look ett tag iaf. Har dock inte bestämt mig riktigt om färg i texten, så det kan dyka upp nån ändring i det nån gång..

Idag har det inte hänt överdrivet mycket. Var på stan en sväng, shoppade ett linne och en kofta som jag ska ha på kusinens student nästa vecka. Alltid lika kul och köpa nya kläder.. Och idag har det varit fint väder. Inte så där jätte varmt men sol iaf. Det ska tydligen bli varmare nu i slutet av veckan. Härligt. Då får jag använda mina nya fina sommarskor. Roligt!

N u  s k a  j a g  s u s s a . . G o d  n a t t  a l l a !   

Sandra

Vet hur det är ;P

Vart jättefint, som alltid :) Ha en toppendag!

Datum: 2008-05-27| Tid:23:13:53
URL: http://ontheway.blogg.se/
Petra

åh, så fint du har fått det, gillar färgen.

Datum: 2008-05-27| Tid:23:13:53
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Tack så mkt tjejer=)

Datum: 2008-05-27| Tid:23:13:53

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback