STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-23 | Tid: 21:02:24

Kameran

Så typiskt är detta för mig. När jag äntligen bestämt mig för att köpa kameran och vi åkte till affären så var den s l u t. Skit oxå! Jag som var så inne på att jag skulle åka hem med en.. Dom skulle ju få in mer men ingen aning när dom kommer till butiken. Det kan ta veckor. Aja, inte så mycket att göra åt. Jag får väl vänta då. För det finns inget annat ställe som säljer den för det priset.. Hatar att vänta på något som man sååååå gärna vill ha NU! Fick prova och hålla i den iaf. Då ville jag ju ha den ännu mer. hihi.. 


Nikon D40..
D e n  s k a  j a  b a r a  h a = )

Petra

Nej, vad tråkigt att dom inte hade den, men du får den nog snart. Så himlans jobbigt det där när som inte vet när dom får in den igen, man tycker ju att dom borde veta det. Skulle vara kul att prata kamera med dig också, nu när du har den förstås ;)

Datum: 2008-05-23| Tid:21:02:24
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Ja, sen när jag har fått den så blir de nog mkt kamera snack ;p

Datum: 2008-05-23| Tid:21:02:24

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback