STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-13 | Tid: 23:29:55

Kallt

Uscha, det är på nollan här nu.. Blir säkert nån minus inatt.. V a r t  t o g 
v ä r m e n  v ä g e n ? !
 Det som var såååå fint i lördags. Det har t.o.m snöat här både igår och idag. Hoppas det inte blir vinter igen ;p

Ska snart lägga mig, har lite ont i huvudet känner jag. Vill inte vakna med det imorgon. Det brukar kunna bli så. Man tycker att de ska gå över när man sover en hel natt men icke. Så hoppas inte det blir så imorgon.

Imorgon vet jag ej vad jag ska hitta på. Beror på hur jag mår då. På torsdag ska jag iaf till tandis och laga ett till hål. Sen ska jag på möte nåra timmar efter. Gillar inte när allt ska hända på samma dag. Och jag gillar specielt inte att åka iväg efter ett besök hos tandläkaren när man fått bedövning och allt. Ne fy. Är redan lite nervös för hur det kommer att gå. Eftersom bedövningen aldrig tog riktigt förra gången så är jag rädd att det ska hända samma igen. Men tur att man har en jätte snäll och lugn tandläkare. Då känns det ju mycket bättre.

Imorgon är det iaf kvartsfinal mellan Sverige och Tjeckien.  D e t  s k a  s e s . . Hoppas sååå att Sverige vinner. Det kommer säkert att bli en spännande match. Ser framemot de iaf!!

N e , n u  s k a  j a g  t a  o c h  k r y p a  n e r  i  s ä n g e n.
Ska bara ta oc h slänga in några till foton. Sen blir det  g o d n a t t ! !

Petra

Ne, snö nu, gud vad tråkigt.
Vet hur du menar med tandläkare och sen ska iväg på möten och så efter, inge kul alls inte. hoppas det går bra för dig iallafall.

Datum: 2008-05-13| Tid:23:29:55
URL: http://thecrapshack.blogg.se
Sandra

Lycka till hos tandläkaren gumman ;)

Datum: 2008-05-13| Tid:23:29:55
URL: http://ontheway.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback