STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-30 | Tid: 15:14:12

Hett

Idag är de varmast med hela 2 5  g r a d e r . .
Hur ska detta sluta.. hihi. Ne, det är väldigt behagligt faktiskt.. Speciellt när man kan gå i sommar kläder såsom linne och capribyxor..
 
Jag har suttit ute lite i solen. Men jag brände mig igår på ena axeln så jag ha inte suttit ute lika mycket som igår..Ska åka iväg och handla mat till middan snart när pappsen kommer hem från jobbet.. Det blir en jätte god pasta, pesto och kyckling sallad. Perfekt med kall mat när det är varmt ute. Lite senare ikväll ska vi ta med oss Zack ner till Storsjön så han får bada lite. Hoppas han vill simma. Ska fotas iaf! =)

Petra

Ja, det har varit jätte varmt idag med, yay! Så härligt. Ska bli kul att se dina foton sen med lilla Zack :)

Datum: 2008-05-30| Tid:15:14:12
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback