STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-02 | Tid: 11:56:34

Hemma igen, men åker snart

Haha, ja det vart ett himlans åkande fram o tillbaka.. Men det va skönt o få komma hem några timmar.. Sovit så gott i min egna säng i natt. B o r t a  b r a  m e n  h e m m a  b ä s t, e l l e r  h u r ? !  Fast jag trivs j*vligt bra i våran mysiga stuga med. Det enda som va tråkigt va att de e så mycket snö kvar! Åååå kan den inte bara försvinna. Här hemma är det ju helt borta iaf.

Jag ska se om jag kan hitta tillbaka till min målar inspiration och lust i helgen. Passar utmärkt att måla i stugan där de e så lugnt och skönt. Var flera veckor sedan jag hade penseln i handen - s a k n a r  d e t !  Det var tack vare jag vart sjuk så länge jag tappade intresset. Det ställde till mkt tycker jag. Men nu ska det bli ändring på det.

Petra

Konstigt att det finns snö kvar på några ställen i sverige, det som har varit så varmt på flesta ställen. Du får ha det så bra i stugan så hörs vi säkert ikväll igen.

Datum: 2008-05-02| Tid:11:56:34
URL: http://thecrapshack.blogg.se
Johanna

Jo, men de brukar vara snö kvar i fjällen.. Men det går nog fort med smältningen. Några veckor så är det säkert borta.. =)

Datum: 2008-05-02| Tid:11:56:34

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback