STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-09 | Tid: 22:29:18

Fredagen

image132


Dessa bilder tog jag idag på väg hem.. Lovely bilder säger jag bara ;p Äskar solen och att ta kort på den. Och som på dessa när solen är bakom molnen. Det blir verkligen ett sånt fint ljus.
Men jag vet inte vad som hände, dessa bilder ska inte va i den storleken som ni ser. Efter jag redigerat och fixat dom i PS så vart dom nog allt lite större iaf. Hmm.. V a r f ö r  b l i r  d o m  m i n d r e  n ä r  d o m  l a d d a s 
u p p  h ä r  p å  b l o g g e n ? !  N å n  s o m  v e t ? !

Jag har haft en riktigt super bra och mysig dag. Var som sagt hos kusinen hela dagen! Det vart god mat som hon sa ;p  Vi vart väldigt mätta kan jag säga! Hihi..Ja, de va väldigt roligt och va där idag iaf. =)

Petra

Åh så fina bilder, håller med dig om solen, blir väldigt fint bakom molnen sådär. Lovely ;)

Vad kul att du har haft en bra fredag också.
Vad var det för mat ni fick, blev nyfiken ;)

Datum: 2008-05-09| Tid:22:29:18
URL: http://thecrapshack.blogg.se
Johanna

Det vart grillspet med kött, korv o grönsaker + egan klyftpotatis i ugnen. Och sen paj och glass i efterrätt=)

Datum: 2008-05-09| Tid:22:29:18
Petra

Åh, det lät ju verkligen som sommarmat, vad härligt.

Datum: 2008-05-09| Tid:22:29:18
URL: http://thecrapshack.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback