STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-16 | Tid: 21:09:55

Flyttad

Nu är min blogg flyttad till det nya. Jag gjorde något igår morse och jaf fattade inte alls vad som hände. Och jag provade och provade och logga in på blogg.se heeeela långa dagen igår och idag. Men icke. Det gick inte att loggas in. Gick in på mailen nu och där hade jag fått en mail från dom på blogg.se och skrivit den nya adressen där jag skulle logga in. Och det mailet kom ju redan igår morse efter jag hade gjort de där som jag inte visste va de va ;p Daaaa säger ja ;p Här som jag nästan fått blogg-absinent och så har jag kunnat blogga under hela den tiden. Haha får man väl säga ;p

K ä n n s  s o m  a t t  j a g  h a r  h a f t  m y c k e t  s o m  j a g  v i l l e  s k r i v a    o m  m e n  j a g  k o m m e r  i n t e  r i k t i g t  i h å g  n u. H m m. . F å r  t ä n k a  e f t er  l i t e . .

Ja, tandläkaren igår ja. Det var inget med de. Vart nå strul så jag får boka in en annan tid nån annan gång. Var iaf på möte och sen gick jag på stan lite... Va ett tag sen ja va där, de e roligt och bara gå en liten stund så där. Och kolla. 

Idag skulle man ha åkt till stugan men det vart inte. Hos mormor och morfar hade det kommit en decimeter med snö så vi tänkte att det kanske hade kommit snö i stugan och fjällen med. Vi ska nämlingen fixa med ved där uppe. Pappa klyva med sin maskin o mamma och jag bära in. Vi måste ju ha ved så vi får värme till stugan i vinter. Iaf så blir det nog stugan imorgon ist.
Jag och mamma åkte på stan ist. Gick på Domus och hittade 2 par skor, trosor och fina strumpor som jag ej köpte. Men jag vart så där super lycklig att jag hittade skor. Har svårt att hitta skor för att alla skor är så smala och jag har lite hög vrist så det är väldigt svårt för mig att hitta fina skor. Så nu har jag nya fina sommarskor som jag kan gå runt i =)  Ni kanske får se bild på dom senare. Dyr va skorna med, men förmodligen så är det värt det eftersom jag äntligen hittade skor som mina konstiga fötter fick plats i + att dom var mjuka och härliga att gå i. Jag är glad för mina köp iaf!!
Jag var även in en sväng på Panduro och köpte lite saker till smycken. Känner mig kreativ nu så nu ska jag ta och göra mig ett armband och kanske örhängen! Roligt ska det bli iaf!

Dagen vart ju inte sämre när vi hämtade ut ett paket från H&M! Jag vart väldigt nöjd med nästan allt. Fick klänningar, toppar, kofta och byxor. Men kanske måste byta storlek. Hoppas den rätta storleken finns kvar. Förmodligen inte.

Yes, Sverige är i semifinal ikväll mot Kanada! Det ska jag ju självklart se. Matchen börjar elva, om 2 timmar. Roligt!

Nu känner jag att jag fått ut mig allt som jag velat skriva om ;p Men har massor av bilder kvar att visa så nu får det räcka med ord ett tag ;p


Petra

Oj, det var ett långt inlägg detta, men förstår det eftersom du inte "kunnat" göra någon förens nu. ;)

Så himlans tråkigt det där med tandläkaren, skulle ju varit skönt att ha det gjort va.:) Kul med lite shopping iallafall, vill gärna se skorna.=)

Datum: 2008-05-16| Tid:21:09:55
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Hehe, ja det blir så då när man inte kunnat skriva nåt ;p

Datum: 2008-05-16| Tid:21:09:55

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback