STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-05-31 | Tid: 22:46:03

En lång dag..

Det har varit en extra lång dag idag tycker jag. Vet ej varför men de ha känts så. Så vad har hänt denna lördagen då.. Jo, mormor har varit inne i stan så jag följde med henne och mamma och shoppade. Lillänge & stan! Köpte en klänning och en vit topp på Lindex. Jätte bra att dom öppnat den affären på Lillänge. Behövs nån klädaffär där.. Lindex har verkligen fina sommar kläder just nu! Mkt fina färger. Härligt! Sen vart de som sagt stan och där var det mycket folk. Tycker de kan bli för jobbigt, speciellt eftersom gågatan inte e direkt stor.. Så man får trängas och så.. Bläää. + att de va väldigt varmt med. Ne, ingen höjdare att gå på stan när det är mycket folk och varmt.

I eftermiddas vart det iaf turen ner till Storsjön så Zack fick bada. Oj vad han tyckte det var roligt och hämta pinne..Hihi.. Fotade lite så det dyker nog upp en och en annan bild senare.. 
Sen har jag även cyklat en sväng ikväll. Runt Lillsjön. Det är därifrån bilderna är i förra inlägget.. Jätte vackert var det där. Som ni ser.. Nu är jag trött. De tog lite på krafterna att cykla, det är ju bra motion.. Det har iaf varit en bra dag. Nu ska jag fortsätta att gå igenom fler bilder sen kvällens cykeltur. Har många kvar som ska visas ;p 


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback