STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-11 | Tid: 16:18:01

Tisdag

Jag har bakat idag igen! Roligt=) Tekakor och baguetter.. Men de blir inga bilder denna gång. Tekakorna ser ni ju bild på nått inlägg tidigare och baguetterna vart för feta för att visas:p haha. Mkt stora vart dom. Men har redan fikat och smakat dom så de va inge större fel. Det är ju insidan som räknas;p
Känner mig väldigt effektiv idag, städat rummet och bytt till rena sängkläder så ikväll blir de ju skönt o lägga sig i dom=) åsså bakningen då. För de va ju inte direkt lite jag har bakat. Kul de där när man känner att man har så mycket energi och skulle orka göra hur mycket som helst. Det blir ju inte varje dag man känner så direkt.

Igår var jag på möte och sen träffade jag en vän på stan och gick där nåra timmar. Hade mycket trevligt! Roligt och få komma ut lite och ha de roligt och skratta=) Köpte lite ljus o gardiner till mamma sen hittade jag trosor och ett jätte fint sovlinne som jag sov i inatt. Brukar inte direkt köpa sånt men nu va ju de där så snyggt så jag kunde inte låta bli. Man måste få skämma bort sig lite=)

Nu ska man ut med vovven! Sen blir det väl midda och sånt. Sen är de nog nåt bra program på tv ikväll har jag för mig. De va allt för mig denna gång!


Petra

hehe, kul det där med baguetterna.:) ja, det händer inte ofta att man känner sig på sånt där humör.

Åh jag älskar också att krypa ner i en bäddad säng med helt nya rena sängkläder,det finns inget bättre nästan.:p

Datum: 2008-03-11| Tid:16:18:01
Johanna

haha, ja baguetterna ja:p stora o feta:p

Ja, de e ju så himla härligt o krypa ner i en nybäddad säng=)

Datum: 2008-03-11| Tid:16:18:01
Sandra

Duktig du är som bakar :) Önskar man bodde hos dej :P

Datum: 2008-03-11| Tid:16:18:01
URL: http://ontheway.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback