STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-16 | Tid: 22:09:01

Söndag

Då ha snart ännu en dag gått förbi. Idag vart det långpromenad med Zack. Även kollat på avslutningstävlingarna i skidskytte. Tråkigt att det är slut.. Sen har jag även målat i timmar i köket. Nåra hyllor och skåpluckorna. Det var roligt, längesen jag målade nåt. Och här finns det ju saker som ska målas med så=) Vad lite färg kan göra mycket.


Solen tittade fram lite idag. Då vart det riktigt fint här på gårn och solen sken i snön och man satt ute och fika lite. Det är livet de.


Lite ovanligt att vara här på en söndag kväll. Men roligt med!!! Imorgon blir det till och åka skidor igen. Sen vet jag inte riktigt, får se. Finns nog nåt att göra iaf.

---------------------------------------------------------------------------------

Se på Wallander nu. Skönt med en bärbar data så man kan sitta vid den samtidigt. Ska ut med Zack nu en lite sväng. 8 minus e de här. Kallt, men skönt! Det är varmt här inne i stugan..



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback