STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-23 | Tid: 20:11:05

Påskdagen

Är i stugan nu.. Kom hit vid 11 tiden idag. Vi skulle egentligen ha åkt hit igår eftermidda men det vart inte så. Va hemma ist.

Idag har det varit strålande väder, klarblå himmel och solen som sken. Inatt hade det varit minus 30 här... hoppas inte att det blir så kallt här inatt. Blir så himla kallt i stugan när man vaknar.. Det är runt minus 18 just nu. Lite för kallt.


Haft en väldigt bra och mysig dag. Har legat i snön och solat lite. Solen värmde faktiskt. Sååå härligt. Tog nåra kort som ni ser nedan..


Ska kanske måla nåt snart, har med mig alla mina målar saker=) Började på en ny tavla igår, ska göra klart den ikväll.. Så jag kan sätta upp den imorgon när jag kommit hem. Det blir kul!!

Snart är påsken över,bara annandag påsk imorgon kvar då.. Fort det går!


image59

  


Petra

Åh, va fina bilderna var. Vad skönt det lät att kunna sola. Hoppas man kan få se någon av tavlorna sen. Så nyfiken.Men det bestämmer du själv om du vill det eller inte.

Datum: 2008-03-23| Tid:20:11:05
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Tack så mkt=) Kommer säkert att lägga ut bilder på tavlorna... =)

Datum: 2008-03-23| Tid:20:11:05
Martina

Shit va mkt snö ni har, ja jag ska då inte klaga på våran snö :p fina kort med solen =)

Datum: 2008-03-23| Tid:20:11:05
Sandra

Låter så härligt :)
Åh Zack ♥

Datum: 2008-03-23| Tid:20:11:05
URL: http://ontheway.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback