STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-15 | Tid: 19:54:04

Lördag

Dagen började när man vaknade vid halv nio tiden! Då va det kallt i stugan. Pappa tände brasa så det vart varmt och skönt. Sen åt jag frukost och kollade lite på slalom tävlingen på tv.. Vid elva så åkte jag och mamma iväg till skidspåret och efter den första "lilla" backen så ramlade mamma. Så typiskt min mamma. Men man fick sig ett gott skratt iaf. Tog kort på na men hon vill nog inte att jag ska lägga ut de. hihi. Det var iaf roligt. Sen tog vi oss fram i spåren. Åkte fram till Hovde och tillbaka igen. Vet inte riktigt hur långt det är men typ 5 km. Man märkte iaf att det var längesen man åkte skidor. Otränad som man är.hehe. Men det funkade, var faktiskt väldigt roligt. Fina spår och mycket snö=) Snöade lite lätt och solen tittade fram då och då. Efter våran skidtur så vart man slut, åt lite lunch och kollade på skidskytte på tvn. Sen tog vi en liten promis till campingen och hämtade vatten.

Ja, det var ungefär allt som hänt idag. Satte mig här sen och sen gjorde vi tacos till midda. Mycket gott var det. Längesen man åt de..


Nu är jag trött. Väntar på att Melodifestivalen ska börja. Pappa är sur, han får inte se färdigt på hockeyn. hihi. Men just nu är Melodifestivalen viktigare än hockeyn. Enligt mig iaf.

Lär nog sova gott inatt efter denna dag!


image54


Jonna

va härligt me skidor å snö!!! vill också! här är de grått å trist.. men till påsk ska jag också åka skidor!! längtar! hoppas vi ses i påsk! kram

Datum: 2008-03-15| Tid:19:54:04
URL: http://roosens.blogg.se
Sandra

Mysigt :)
Vilken härlig bild!

Datum: 2008-03-15| Tid:19:54:04
URL: http://ontheway.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback