STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-08 | Tid: 20:01:57

Ljus, strålande Ljus

För nåra dagar sedan så köpte jag 2 st lila ljus som jag egentligen inte skulle ha till mig, men så provade jag dom på ett par ljusstakar o jag fastnade direkt. Verkligen snyggt med lila, inte skrik-lila utan mer åt det plommonlila gillar jag. Så då när jag letade efter nå värmeljus i min byrå så såg jag den jätte fina lila ljushållare som jag fick i julklapp i julas! (Tack för den Jonna) Åsså tog jag fram den och provade o ha den tillsammans med dom 2 st ljusstakarna med lila ljus och det vart ju kanon snyggt. Jag har mest beige, vitt och svart hos mig så jag har tänkt ett tag att jag ville prova på och ha nån färg här inne. Men inte riktigt vetat vilken, men jag vart övertygad när jag såg hur fint det verkligen va med lila... Så nu kör jag på de;p Så idag vart det ett besök på stan för jag var ute efter nå lila blockljus. På Åhlens hittade jag dessa fina blockljus, lavendel. Oxå för att bryta av det lila så köpte jag ett ljusgrått  ljus till. Vart väldigt snyggt tycker jag! Det är kul med ljus, älskar ju speciellt och tända dom.
 
image51

image52
Här är dom andra lila sakerna!

Köpte även ett mörklila nagellack idag! Nu får det va nog med lila saker för ett tag:p

------------------------------------------

Som ni ser så har även bloggen blivit omstylad med lite lila färg=)
Love it!

------------------------------------------

Nu blir det Melodifestivalen!  Björn e ju inte med ikväll...Tråkigt! Blir roligare med finalen...


Petra

underbara ljus, det är så fint med ljus, och lila är så snyggt, lite romantiskt.:D

Datum: 2008-03-08| Tid:20:01:57
Sandra

wow va mysigt och fin!! :)
Även bloggen ;)

Datum: 2008-03-08| Tid:20:01:57
URL: http://ontheway.blogg.se
Johanna

Tack så mkt tjejer=)
Kul och höra att du gillar de lila i bloggen Sandra=)
håller med dig petra, det är nog allt lite romantiskt =)

Datum: 2008-03-08| Tid:20:01:57
Jonna

Kul att du tyckte om ljushållaren!!de blev jättefint!! Ha de! kram

Datum: 2008-03-08| Tid:20:01:57
URL: http://roosens.blogg.se
Johanna

Tack Jonna=)

Datum: 2008-03-08| Tid:20:01:57

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback