STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-13 | Tid: 22:06:44

Internet

Imorgon åker jag med familjen till stugan! Ska bli himla mysigt ooch skönt o få komma bort lite! Ska va där tills på tisda nästa vecka så det blir lite längre denna gång!
Vi har köpt sånt här mobilt bredband eller va det heter.. Förstår inte så mycket av de där men de e ju meningen att vi ska kunna ha internet i fjällen! Och är inte 100% säker på att det funkar där så jag må hålla tummarna för att det gör det. Jag vill ju de såååå mycket. Så man kan ha kontakt med omvärlden lite ;p Och då kan jag ju även blogga! =) Så då vet ni vad det första jag kommer att göra när vi kommer fram till stugan imorron. Jag tar nog datan och går in och provar på en gång..hihi. Datanörd?! Ja, det kan man ju säga. Man blir ju lätt beroende iaf. Men jag kan tänka mig vilket humör jag kommer att få om det INTE funkar.. haha! De ska väl gå bra de me, har ju tv iaf! Sen lite andra saker som man kan göra. Ska även åka skidor, längdskidor. Det ser jag framemot. Himla roligt de! Så det blir nog bra.
De lär väl märkas om internet funkar där uppe eller inte. Kommer med all säkerhet skriva nåt inlägg då=)

------------------------------------------------------------------

Men annars så får alla som läser ha en riktigt trevlig helg! För det ska jag ha!  

image53

Petra

Jag höll tummarna så hårt jag kunde, så det var jätte kul när jag hörde att det funkade. Trevlig helg du med gumman. Kjam

Datum: 2008-03-13| Tid:22:06:44
Johanna

Tack för
att du höll tummarna=)

Datum: 2008-03-13| Tid:22:06:44

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback