STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-19 | Tid: 22:26:17

Hemma igen

Kom hem igår vid 17 tiden! Skönt och va hemma igen. Även fast jag trivs väldigt bra där uppe. Det har varit jobbigt och inte kunnat duschat när man åkt en massa skidor. Inte så fräsch har man varit där men men. Så blir det när det inte finns nåt vatten i stugan.
Som sagt så har jag o mamma åkt skidor 3 dagar. Det var väldigt roligt och jobbigt. Men det är ju bra motion för hela kroppen så. Det kändes. Hade träningsvärk i benen. hihi.
 Igår så vart det ju värsta fina vädret där uppe, de va de när vi kom hem med men man ville ju inte direkt åka hem när det vart sånt väder. Typiskt att det ska bli så sista dagen. Passade bra med en sista skidtur då innan vi åkte hem! Underbart!

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Varit iväg en sväng på ÖB och nå andra affärer.
Ikväll har jag målat. Jätte roligt! Så roligt att jag börjat med det igen. Kanske t.o.m visar nåt jag målat nån gång. Vem vet! Men det är så avslappnande att måla. Jag slappnar av helt och glömmer nästa allt annat och bara koncentrera mig på de jag gör. Det är faktiskt härligt att man tycker om att göra nåt så mycket att man känner sig helt lugn och avslappnad. Är sååå glad att jag har hittat tillbaka till min kreativitet och målning. Jag målade mycket när jag var mindre. Men sen tappade jag som bort det och nu har jag hittat tillbaka till det. *Lycklig*

Imorgon är det Skärtorsdag. I början av påsken 2008. Känns knappt att det är påsk. Brukar väl inte kännas så mycket men kanske nåt iaf. Jag vet inte vad jag ska göra. Kanske drar till stugan igen med min underbara familj! Det lutar åt det hållet iaf!

Imorgon ska jag fortsätta att måla. Jag ska då måla 2 st tavlor till mig själv som jag ska ha på mitt rum! Det blir nog jätte bra de där...


Petra

Välkommen hem ;)Härligt det låter att bara vara och åka en massa skidor.

Åh, ja vill gärna se lite målningar du gjort, ja är säker på att dom är underbara.

Ja, håller med om att det inte känns som påsk nu, tråkigt.:(

Datum: 2008-03-19| Tid:22:26:17
Johanna

Tack tack=) Ja, de e härligt de=)
Kommer säkert att lägga upp bilder på tavlorna nån gång för jag vill ju visa det jag har gjort ;p
Glad Påsk!

Datum: 2008-03-19| Tid:22:26:17

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback