STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-14 | Tid: 21:57:34

Det funkar

YAY, det funkar. Gisses vad glad jag vart när jag provade internet och såg att det funka=) *Lycklig*

Kom hit vid 14-tiden och det snöade och var mycket snö här. Var rätt så mysigt.. De va skönt o få komma bort från slasket hemma. Här va de nån minus men nu e de på noll.. Vart en del skottning och så me. Tung snö va de. Och våran snöslunga funkar ju inte just nu så de vart skottning för hand med spade. Men det gick det me, räckte med en smal gång så man slipper gå i djupsnö..

Det går tydligen inte att lägga upp bilder just nu. Får prova imorron då..

----------------------------------------

Kollar på Lets Dance nu men det är uppehåll tills halv elva typ. Sen efter de så kommer jag nog sitta här framför datan tills jag blir trött.. hihi.

Imorgon ska jag åka skidor med morsan. Hoppas det blir roligt=)  
Bye for now!


 


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback