STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-29 | Tid: 23:16:06

De senaste dagarna

Det har varit lite upp och ned de senaste dagarna så jag har inte haft så stor inspiration till och blogga och så men det börjar kännas bättre...

A song for your heart, but when it is quiet,
I know what it means and I'll carry you home.
I'll carry you home.

--------------------------------------------------------------------------

Ska till tandläkaren på onsdag, gruvar mig. Vet att det är hål, det måste det vara. Har bytt till en privat tandläkare och dom verka vara trevliga där så det ska nog gå bra. Men gillar absolut inte att gå dit, hatar det om jag ska vara ärlig. Tyvärr nåt som måste göras. Tandvärk är inget att leka med direkt.
 
Tänkte jag ska ta och lägga upp lite bilder på mina tavlor som jag målat snart=) Blir nog i nästa inlägg!




Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback