STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-02 | Tid: 19:19:00

Borta bra men hemma bäst

Ja, nu e man hemma igen. Home sweet home. Borta bra men hemma bäst som det sägs. Stämmer ju faktiskt! Men det var riktigt skönt och få komma hemifrån lite denna gång. Man uppskattar ju allt hemma mer då oxå. Haft en väldigt lugn och härlig helg. Såg på Lets Dance i fredas och igår Melodifestivalen! Kul! Vi var även nere vid sjön och båthuset och grillade lite korv, mums=) sååå mysigt. Tyvärr så var vädret inte det bästa, snöade och blåste kallt där nere. Men gott va de iaf! Kändes lite konstigt att inte mormor&morfar va där, dom va i Stockholm och hälsade på mormors syster! Så vi passade deras hund och så..

Hoppas alla där ute haft en lika bra helg som jag har haft!

Såg idag att det bara är ca 3 veckor eller va de e tills påsk! Oj, vad tidigt den va i år. Såååå tidigt brukar den väl inte vara.

Hoppas denna vecka blir bra, har lite små saker som ska göras. Funderar även på att köpa den nya sängen. Får se vad jag bestämmer mig för. 

image41
Skrållan

image42
Zack & Skrållan

  
  


Sandra

Va härligt det låter :)
Jättefina bilder!

Datum: 2008-03-02| Tid:19:19:00
URL: http://ontheway.blogg.se
Johanna

Tack så mkt Sandra=)

Datum: 2008-03-02| Tid:19:19:00
Jonna

ja, snart påsk!!! då hoppas jag vi ses!!!kram

Datum: 2008-03-02| Tid:19:19:00
URL: http://roosens.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback