STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-06 | Tid: 21:47:13

Bakat

Ikväll bakade jag dessa smaskiga tekakor=)

image49

Dom var verkligen jätte goda och jag älskar nybakat bröd! Så himla gott =)

Vad det har blåst här idag! Va nere vid sjön o gick med Zack men det gick ju för fan inte å gå där. Det började och blåsa som bara den precis när vi gick där.. Hatar när det blåser..

Helgen börjar närma sig.. Ska en sväng på stan på lörda, de e de jag har planerat. 
Nä, nu får de vara nog. 

Petra

Vilken härlig bild, den ser verkligen proffsig ut.
Ja, tekakor är så gott, vi gjorde liknande i skolan hela tiden nästan, men dom hade ett hål i mitten, men dom är verkligen supergoda, måste nog göra dom igen snart. Hade du Anis i dessa?

Datum: 2008-03-06| Tid:21:47:13
Johanna

Tack så mkt Petra=) Ja, tekakor e gott! Nej, i dom här så är de havregryn..

Datum: 2008-03-06| Tid:21:47:13

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback