STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-29 | Tid: 23:23:19

As strong as you were, tender you go.

Varje gång jag hör den här låten så blir jag rörd och sorgsen. Den är mycket känslosam och speciell för mig.. James har en sån härlig röst med.. Lyssna och njut!!






As strong as you were, tender you go.
I'm watching you breathing for the last time.
A song for your heart, but when it is quiet,
I know what it means and I'll carry you home.
I'll carry you home.
 
And someone's little girl was taken from the world tonight.


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback