STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-03-04 | Tid: 22:50:31

4 Mars

Två dagar har snart passerat förbi på denna vecka.. Och det har ju varit väldigt härligt väder med sol=) Idag har det dock varit mer moln här men solen har tittat fram mycket iaf. Blir så glad av den! Igår så åkte jag och mamma på en sparktur med Zack. Haha, skitkul och sparka med han:p Han älskar det ju! Springer som en tok. Jätte roligt och se att han tycker det är så himla roligt=) Men det får ju inte gå för fort så man ramlar omkull när man ska försöka o stanna. Men jag fixade det väldigt bra tycker ja=) Det var iaf en jätte härlig tur, speciellt med det fina vädret. O sparka är inte alls så lätt som man tror, det kan vara mycket jobbigt. Speciellt när man har en hund som vill springa vääääldigt fort... =)

Sen va jag även iväg till den nya lokalen som ÖB har flyttat till, det va bra där! Mycket större och mer saker verka de som! Ja, de va roligt och se! 

Idag har pappa äntligen börjat tapetsera i hallen! Hoppas han gör klart det imorgon. Och jag har målat hall spegeln som va trä förut. Nu blir den vit=) Får nog måla ett lager till imorgon sen ska den vara klar.. Det kommer att bli jätte fint i hallen. Ser framemot när det är klart!

Jag har inte köpt sängen än, ska köpa en lite större säng, 120. Jag får inte plats med nån dubbelsäng, även fast jag skulle vilja ha det. Det får nog bli när jag skaffar en egen lägenheten! 

Ska snart sova hade jag tänkt, ska på möte imorgon 10 så jag måste upp i bra tid! Sen ska jag väl hem och se på när pappa tapetserar :p Det ser så roligt ut, skulle oxå vilja kunna tapetsera...

God natt!


Petra

Ne, vad härligt att ta en tur med sparken och Zack.
Vad bra att det gick bra med det också.:)

Kul att ni gör om i hallen, älskar när man gör nått nytt och får lite förändringar.

Lycka till på mötet.
Kram

Datum: 2008-03-04| Tid:22:50:31
URL: http://javajunkies.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback