STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-03 | Tid: 23:37:31

Trött

Ja, nu börjar jag bli trött.. Ska väl snart ta och lägga mig och sova.. Ska bara skriva av mig lite först.. 

Idag har det varit varmt här igen. Ibland lite för varmt men jag ska inte klaga för att på torsdag skulle det va typ 28 grader här.. Oj oj, det blir verkligen varmt då.. Värst på kvällen när man ska sova för här på övervåningen blir det verkligen hett. Nästan outhärdligt hett. Jag har så svårt för att sova då det är för varmt. Oxå blir det så varmt med täcke med men brukar ta ut täcket och bara använda lakanet. Svalt och skönt. Och fläkt får man inte glömma, hur skulle man klara sig utan en sån i denna sommarhetta. Har en på nattduksbordet och det är så skönt när det fläktar.. Men jag får ju använda alla mina fina nya sommarlinnen och klänningar så nåt bra kommer det med.. ;p Men jag är mer så där att det gärna får vara lagomt varmt. Blir det för varmt tycker jag att det bara blir jobbigt..

Ikväll har jag och mamma varit med Zack nere vid Storsjön. Där var det ett helt gäng studenter som festade.. Nu är det 3 år sen man tog studenten själv. Själva studentdagen var den bästa dan på mycket länge. Inte bara för flaket och allt annat roligt utan för att jag även skulle slippa mycket jobbiga saker.. Det var mycket skönt! Och befriande!
Men nog om det. Vi trodde Zack ville bada och kanske svalka av sig lite men han va bara nere i vattnet nån kort stund. Det var nämnlingen tikar som hade gått där vi va. Och om ni inte vet så älskar ju Zack tjejer. Så det vart inte mycket koncentration på att bada inte.. Hihi. Han är faktiskt lite jobbig när han är på de där viset. Iaf så fotade jag en massa där, var jätte roligt. Dyker upp bilder imorron förmodligen..Sen åkte vi och köpte oss en glass. Mysig kväll!

Vet inte vad jag ska göra imorron. Sola kanske =) Torsdag blir det iaf kusinens student! Det blir roligt!
Nä nu börjar ögonen gå i kors så det är dags att sova.. G o d  n a t t ! !


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback