STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-24 | Tid: 23:22:58

Tisdagen..

Idag har det varit en jobbig dag, inte mått så bra. Vart värre med förkylningen och huvudvärk o så vart jag så konstit i kroppen. Jag har inte feber iaf. Men jag fick lägga mig och vila och jag somnade en stund. Inge skönt tycker jag för jag blir så konstig när ja vaknar igen. Blir bara mer trött. Så det ska bli skönt att snart få krypa ner i sängen. Jag får hoppas att jag är piggare imorgon.

J a g  s k a  m å l a  i m o r g o n. Jag har sån stark längtan till det. Skönt och få göra nåt annat och tänka på nåt annat än förkylningen.
 
God natt!



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback