STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-10 | Tid: 17:17:41

Tisdag

Det gick bra hos tandläkaren igår. Nu är det sista hålet lagat och hoppas på att det dröjer helst flera år innan man behöver komma dit igen och laga. Dock ska jag komma tillbaka i oktober igen och kolla. För det var några små hål som dom ville kolla så det inte vart några större. Men det behöver jag inte oroa mig för, en undersökning gör ju inte ont o man behöver inte bedövning för det. När jag gick därifrån så vart jag så glad att det var över och att jag hade klarat av det. 

Idag har det regnat mycket här. Var ute med Zack mitt på dan och det började spöregna. Var dygnblöt när man kom hem igen. Men just nu så skiner solen lite. Tycker faktiskt det va ganska skönt att det vart ett avbrott i det heta vädret. Det blir för mycket tycker jag. Det ska va så där lagomt varmt, runt 20-23 grader. Då är det perfekt enligt mig. Det skulle tydligen va sämre väder hela veckan. Skönt! Idag har jag passat på att städa lite min garderob så nu är det ordning och reda där igen. Det såg illa ut innan. Jag hade bara slängt in alla kläder. Inte likt mig men ibland orkar man inte vara så ordningsam och ordentlig.
 
Imorgon blir det iaf möte och på freda förmodligen träffa en vän och gå på stan lite. Jag vill även baka. Vart jättesugen på att göra de nu för en stund sen. Får se när det blir av! 
Ikväll är det även dags för Sverige att spela deras första EM-match. Hoppas på vinst. Jag är absolut inget fan av fotboll, tycker det är ganska tråkigt men när det är landslag så är det ju roligt. Man måste ju hejja på sitt land!
S å  h e j j a  S v e r i g e ..  



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback