STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-01 | Tid: 11:06:21

Stones




Dessa bilder är ifrån igår.. Ni ser även en av dom i headern, dock lite ljusare där..

----------------

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen efter lite träning. Sen ska jag väl sätta mig ute kanske. Eller så fotar jag. hihi. Vill måla med. Nåra veckor sen sist. Jag har ingen ro att sätta mig ner bara. + att jag även fotar mycket och försöker lära mig mer om kameran.
Aja, får se vad som sker under dagen! Ha en bra söndag, hörs förmodligen mer senare..


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback