STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-27 | Tid: 11:52:12

Skönt

Jag tror jag håller på att bli frisk nu. Äntligen! Idag känner jag mig mkt piggare. Inte som igår när ja hade de jobbigt ett tag. Uscha. Det kommer och går. Så jag kanske blir dåligare senare men just nu så känns de så skönt att jag är pigg.

Hände inte så mkt igår. Va på graven med mamma med några rosor som vi köpte. Sen på kvällen så hjälpte mamma mig att färga håret! Så nu är min fula utväxt borta. Hatar den! Det är det som är de jobbiga när man håller på och färgar håret. Men jag blev iaf grymt nöjd. Nu är det fint och frächt igen. Mörkbrunt är fint! Trivs väldigt bra i det. Funderar på att göra lite ljusa slingor i de nu i sommar. Tror det skulle bli snyggt. Får se då om ja vågar..

Åker förmodligen till mormor & morfar i helgen. Antingen senare ikväll eller imorgon. Så jag får passa på att säga trevlig helg till er alla som läser!

Sandra

Va skönt du känner dej bättre :)

Trevlig helg och ha det så trevligt hos din mormor o morfar!

Datum: 2008-06-27| Tid:11:52:12
URL: http://ontheway.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback