STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-04 | Tid: 23:25:05

S t u d e n t e n i m o r g o n !

Nu ska jag ta och lägga mig efter denna heta sommardag.. Shit vad det har varit varmt idag.. Här inne är det ju som en bastu, luften står helt stilla och hett som stryk..

Det är så himla skönt att ta bilen och åka ner till Storsjön och få luft. Det är varmt där med men kan fläkta lite iaf. Ser så många som cyklar nu och ibland blir man såååå sugen på att cykla själv. Just för att det är så härligt nu när det är varmt.. Kanske blir en cykel tur imorron kväll..

Imorgon så ska jag och mamma åka till Svensta och se när min kusin tar studenten! Det ska bli himla kul. Så är nog borta hela dagen imorgon. Nu måste jag nog krypa ner i sängen om jag ska orka kliva upp imorron. Vi ska va där senast halv tio så..
G o d  n a t t . . .

Petra

Ha det så kul imorrn, kul med studenter :D

Datum: 2008-06-04| Tid:23:25:05
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Tack så mkt Petra=)

Datum: 2008-06-04| Tid:23:25:05
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback