STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-16 | Tid: 22:09:35

Måndag

Då va denna dag snart slut. Idag har det blivit lite målning av 2 st tavlor som en vän har beställt. Är inte riktigt klar än, ska fortsätta imorgon. Men det var ju hur kul som helst att måla igen, nu va det några veckor sen sist. Det är ju såååå  avslappnande och roligt. Är inne i min egen lilla värld där det bara finns jag och penseln o alla andra målarsaker. Hihi. Den världen är underbart rolig <3

Sen ikväll så tog jag och mamma en sväng med våra cyklar. Det var såååå himla härligt för idag har de ju äntligen varit ganska varmt och soligt. Skönt. Men får väl se hur länge det vädret håller i sig.
Jag hoppas det blir många cykelturer till i sommar. Det var min måndag de.

Petra

Du verkar ha haft en trevlig måndag, så avis på dig som kan måla, vill också kunna :D

Datum: 2008-06-16| Tid:22:09:35
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback