STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-06 | Tid: 23:47:37

Hundkex



V a c k r a  b l o m m o r. . .

---------

Idag har det ju varit Sveriges nationaldag! Grattis Sverige!
Jag gjorde en smarrig sommartårta. Bilder får komma senare.
Imorgon åker jag till mormor&morfar med resten av familjen så det blir inget bloggande för mig.. Jag ska iaf ta med mig nya kameran och se om det finns nåt fint motiv att fota. Det blir roligt. Kommer ju hem på sönda igen så det går nog fort. Man har ju verkligen blivit beroende av internet o datan. hihi. Nä, nu säger jag god natt. Ska ta och krypa ner i sängen nu för jag börjar bli trött i ögonen. T r e v l i g  h e l g  t i l l  e r  a l l a !


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback