STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-08 | Tid: 20:29:15

Hemma

Nu är jag hemma igen! Haft det lugnt och skönt.. Vilket åskväder det vart igår eftermiddag. Lite läskigt tycker jag.. Och värsta regnskuren kom. Det skulle åska idag med men de kom bara några droppar av regn. Varmt har det varit. Men nu verkar det vara slut ¨på finvädret. Vart mulet och kallare.. Det skulle inte va sååå fint väder till veckan så.

Imorgon ska jag till tandläkaren och laga det sista (hoppas iaf) hålet. Åååå va jag önskar att det kommer att gå bra..

Petra

Välkommen hem igen ;) åskade det hos er, usch då, men kan ju vara skönt också för då släpper det ju alla spänningar i luften. Tycker att det kan vara ganska mysigt ibland med åska :D Ja, jag hörde också att det skulle bli sämre väder i veckan :(



Lycka till hos tandläkaren, det kommer gå bra, kom ihåg att andas bara ;)

Datum: 2008-06-08| Tid:20:29:15
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Tack Petra=) Jo, precis. Det har ju varit så varmt nu så de va nog dags för en urladdning i luften.. Jo, ibland är det mysigt med åska. Men inte när det är så nära.. ;p

Datum: 2008-06-08| Tid:20:29:15
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback