STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-22 | Tid: 16:20:42

Hemma

Hemma igen, skönt. Hade en bra midsommar. Förutom att jag fortfarande e sjuk. I helgen har jag nästan tappat rösten.Jag har varit så hes. Så hes har jag nog aldrig varit. Och även denna gång är smaken och lukten borta. Är inne på 3:e dagen nu. Men idag har jag äntligen känt av pytte lite av det jag ätit. Så det är nog på väg att bli bättre. Skönt! Får ta o vila några dar till så blir jag nog helt frisk.
Hoppas alla därute hade en bra midsommar..


Sandra

Välkommen hem!

Trist du fortfarande är sjuk :(

Datum: 2008-06-22| Tid:16:20:42
URL: http://ontheway.blogg.se/
Johanna

Tack Sandra!

Datum: 2008-06-22| Tid:16:20:42
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback