STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-17 | Tid: 12:45:56

Halsont

Uscha säger jag bara. Vad jag har ont i halsen idag! Det började smyga fram igårkväll och jag hoppades att det skulle försvinna när jag vaknade imorse men det gjorde det inte. A j  s å  o n t  d e t  g ö r . Har tagit sån tablett så smärtan ska lätta. Lite småförkyld har jag blivit med. Jag hoppas verkligen att det stannar vid detta och inte blir värre. Jag som var så sjuk för några månader sen. Orkar inte gå igenom det en gång till..

Så idag blir det att ligga i soffan och vila. Ska ta och göra mig lite lunch nu.
Det är varmt här idag men nu kom mamma in och sa att det åskade ute. Ja, det kan lika gärna bli dåligt väder igen när man är sjuk..

H o p p a s  n i  h a r  e n  b r a  t i s d a g ,  b ä t t r e   ä n  v a d  j a g  h a r  i a f . . 


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback