STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-06 | Tid: 13:23:59

En till blombild & Gårdagen!


En till blombild.. Märker ni att jag gillar att fota blommor?! hihi.
Men det är för att jag ÄLSKAR blommor. Speciellt vita..

------------

Gårdagen var mycket trevlig. En väääääldigt lång dag bara, vi åkte hemifrån runt halv nio och kom hem vid 20 på kvällen. Man var ju lagomt trött ja. Dessutom hade jag bara sovit några timmar natten innan för det var omöjligt för mig att somna. Så jag la mig 22 igår men somnade inte förens vid 22.45. Låg ett tag här uppe på rummet och försökte sova men det gick tusan inte. Det var som en bastu. Luften stod helt stilla. Fläkten blåste ljummet, nästintill varmt. Fy det var hemskt. Så jag gick ner och sov ist, där gick det att andas iaf! Sovit underbart gott inatt, sov nog 10 timmar. Så jag tog igen mig ordentligt!
Iaf så var det KOKHETT när vi va på skolan och tittade på när Emma kom ut. Hade solen i nacken och jag märkte senare att jag hade bränt mig BIG TIME! Uscha.. Inte roligt. Men annars så var dagen jätte trevlig. God mat om inte annat! Hoppas bara att Emma hade en trevlig kväll/natt i stan =)
Nu ska jag ta och gå ut en liten stund med Zack så han får kissa. Går ju inte att gå nå långa promenader i denna hetta.

Petra

Jätte vacker bild, som vanligt ;) Ja, blommor är fina dom.

Datum: 2008-06-06| Tid:13:23:59
URL: http://thecrapshack.blogg.se/
Johanna

Tack=)

Datum: 2008-06-06| Tid:13:23:59
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback