STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-06-19 | Tid: 12:52:12

Ååååå

Jag vill inte vara sjuk! Inte nu när det är fint väder ute och midsommar imorgon.. Jag trodde inte att jag skulle bli så här sjuk. Idag är jag sämre än igår. Trodde att jag var på bättringsvägen igår för jag kände mig lite piggare. Hatar att ha lock för öronen. Inatt vaknade jag och satte mig rak upp i sängen, kändes inte som att jag kunde andas. Va helt igentäppt i näsan. Nu har jag vaknat 2 nätter i rad och sovit oroligt..
Å å å å  s ä g e r  j a g  b a r a . . . 

Allie

Trevlig midsommar! =) Och hoppas du mår bättre snart.

Datum: 2008-06-19| Tid:12:52:12
URL: http://whirlygirl.blogg.se/
Johanna

Tack Allie, desamma!

Datum: 2008-06-19| Tid:12:52:12
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback