STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-07-15 | Tid: 12:18:46

Tisdag

Ny vecka då.. Hände inget igår, förutom de vanliga då. Gå ut med hunden och så. Började spö regna och åska igår kväll. Gillar inte åskan, inte sen den slog ner i en lägenhet mitt emot oss. Det vart alldeles ljust nån sekund och man kände elektriciteten under fötterna. Riktigt läskigt var det. Sen dess har jag fått mkt respekt för åskan. Men iaf så drog den nog vidare. Mullrade lite nåra timmar senare men sen hörde jag inge mer. Hoppas det inte åskar mer idag. Är mulet och ser ut som att det kan bli regn. Hoppas inte det för ikväll så tänkte jag gå på ute gympan på Friskis & Svettis. Första gången för i år. Det är ganska så roligt.

N e  n u  s k a  j a g  t a  o c h  ä t a  l i t e  l u n c h ,  ä r  h u n g r i g . . .  



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback