STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-07-05 | Tid: 10:40:13

Helg

Gu så varmt det var igår då! Ska inte klaga men när det blir varmt så blir det VARMT!!! hihi.. Idag är det lite svalare, skönt! Ska åka iväg en sväng snart. Ska nog köpa nåra ramar. Roligt! Sen måste ja hitta nåt jag kan ha i mina nya krukor i fönstret. Kanske blir såna gröna bollar eller nåt annat.

Imorgon eller på måndag så kommer bror hem! Det ska bli så roligt och få träffa han =) Längtar!

Nä nu ska ja ta o göra mig klar så man kommer iväg nån gång.. Ha en trevlig lördag!



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback