STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-07-21 | Tid: 11:15:44

21 Juli

Idag är det då min dag, eller min namnsdag rättare sagt.. J O H A N N A ! ! !  Grattis till mig!

Annars så hade jag en kanon bra dag igår med mamma. Vi har alltid lika kul ihop. Så glad att just hon är min mamma. Och glad för att vi står varann så nära. <3
Åkte hemifrån vid halv nio på morgonen och kom hem halv nio på kvällen. Behöver jag säga att det var en lååååång dag.. hihi.. Men när det är roligt så går det så fort. Underbart är kort helt enkelt.

Idag ska jag åka o hälsa på en kompis och sen ska jag packa. Ska åka till mormor & morfar i några dagar med familjen. Så då blir det inge bloggande för min del. Så synd att inte de mobila internet funkade där. Aja, går inte att göra så mkt åt de.
Ha en bra måndag alla!

Sandra

Grattis!! :)

Samma här, nära min mamma med :)

Ha det nu topppen hos din mormor och morfar!

Datum: 2008-07-21| Tid:11:15:44
URL: http://ontheway.blogg.se/
Johanna

Tack Sandra :)

Datum: 2008-07-21| Tid:11:15:44
URL: http://johannaa86.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback