STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-01-31 | Tid: 23:59:32

Trött...

Börjar bli lite trött nu, ska ta o krypa ner i sängen om en stund och läsa lite.. Har kommit in i en läsa böcker-period nu, det är mkt roligt. Läste jämt när jag va mindre, då var jag medlem i Läslusens (tror de hette så) bokklubb och köpte en massa bra böcker..De var så roligt och få katalogen varje månad och se vilka nya böcker som fanns. Beställde ju säkert varje månad o de va alltid lika roligt att få böckerna i ett paket i brevlådan=) ååå vilka minnen.. Just nu så läser jag Mia Törnbloms böcker om självkänsla och personlig utveckling. Mkt nyttigt står det i dom och jag rekommenderar dom verkligen!

De här blir faktiskt mitt 3:e inlägg för dagen, om jag hinner posta detta före kl 24. De e ju strax så. Ja, men nån själ kanske blir glad av att jag skriver iaf då..

Hade de iaf mkt trevligt hos kompisen! Vi åt ju den underbaraste och godaste middan vi gjort tillsammans iaf=) mmm, de måste vi göra om=) Sen gjorde vi även egna biskvier o dom vart kanon goda o lyckade! Vi kollade även på en film, Heartbreak Hotel. Den e rolig. Detta var andra gången jag såg filmen! Va bättre och roligare idag! Ja, jag hade de väldigt roligt ikväll..

Börja blåsa mkt här nu, o snöa lite.. Får se hur de e imorgon när man vaknar!
Ne, detta får va allt för mig denna dag! Återkommer imorgon!, God natt!

Petra

Jag var också med i Läslusen när jag var mindre. Vad kul att du också var det.:)

Din kväll lät ju som en toppen kväll, älskar också sådana där myskvällar, med god mat, lite snacks och bra film.

Datum: 2008-01-31| Tid:23:59:32
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Jonna

Ja, de böckerna e verkligen bra!! Snart åker jag hem!! Skönt! Ta hand om dej! Kram

Datum: 2008-01-31| Tid:23:59:32
URL: http://roosens.blogg.se
Malin

Hehe läslusen.. det kommer jag ihåg :) Jag åt en biskvie på lunchen, kunde inte hålla mig (;

Datum: 2008-01-31| Tid:23:59:32
Johanna

Petra: hehe ja, då är jag inte ensam om att varit medlem där då=)
Ja, sådana kvällar e toppen=)

Jonna: Hoppas vi hinner ses nåt när du e hemma!

Malin: hehe ja, läslusen ja:p hehe, ne de skulle inte jag heller ha kunnat göra.. Har oxå ätit dom, slut nu:p

Datum: 2008-01-31| Tid:23:59:32

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback