STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-01-31 | Tid: 13:26:07

Torsdag

Idag hinns de inte o va hemma mkt heller. Rätt så kul att de e så nån gång me :p Jag har redan varit på ett möte med en handläggare och om lite mer än 1 timme så ska jag åka iväg igen och träffa en kompis! Ska bli kul=) Ska äta midda där me. Och kolla på nån film. Vilken vet jag inte, men hoppas på nån komedi då så man får skratta=) Behöver koppla av lite känns de som.

Just nu så är det sol ute, härligt! Det blir man oxå glad av. Igår så va de en sån här härlig vinterdag! Med många minus o sol o snön glittrade så fint av solen=) Då kan man inte annat än bli på bra humör. Va på nåra affärer o så me mamma. Sen satt ja nån timme med en massa papper som ska fyllas i o skickas iväg. Många frågar som ska fyllas i men jag fick hjälp av min handläggare idag så nu är det klart. Väntar på en sak bara sen ska ja skicka in de till Försäkringskassan! Hoppas de kommer att gå igenom nu då, men tyvärr så tar de nåra månader innan man vet. Aja, får hoppas under den tiden då...

_____________________________________________________


I can see clearly now...


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback