STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-01-26 | Tid: 21:42:15

Stugan!

Ja, som jag skrev tidigare så va ja i stugan idag! Pappa skulle skotta men snöslungan funka inte så de vart inte så mkt skottning, bara från taket! Jag va inne ja o såg på handboll, Sverige-Norge! tur att Sverige vann till slut! Hade ju tänkt o va ute ja me men fastna framför tv:n. Det brukar vara så:p Det va typ snöstorm ute när vi skulle åka upp dit, man såg inge på vägen o vägen va spårig i all snö.. Vet inte hur många plogbilar man såg efter vägarna. När vi kom till Hallen så slutade de o snöa helt. Och sen en bit upp på fjället så började de snöa igen.. Nån bil hade kört in i snödrivan på kanten så bärgaren fick hämta den o en ambulans kom bakom oss med blåljus så vi fick köra in i snön o släppa förbi den för i mitten av vägen så vart de mkt snö så de va svårt å köra om.. tur att jag inte har körkort å körde idag ;p O tur att man har en pappa som är lastbilschaufför till yrke så han är bra att köra! =)
Ja, de va lite om dagen de!

Sen vi kom hem vid fem tiden så ha ja inte gjort så mkt, varit o handlat o köpt kebabrulle på daffys till mig och pappsen! De va gott! Sitter nu här o äter lite godis o ska nog gå o hämta lite cola. Inte ofta ja dricker läsk men idag så vart ja så himla sugen på Cola så ja kunde inte motstå! =)

Ha en bra lördagskväll alla!


   

Martina

JA man kanske ska ta och hämta lite cola och godis :p lät inte helt fel de inte, hehe..kan vi sitta här o ha riktigt trevligt, du & jag =) :p

Datum: 2008-01-26| Tid:21:42:15
Johanna

Martina; va duktig du va o kommentera nu=) Ja, då kan vi sitta här å äta godis o dricka cola o ha de riktigt revligt tillsammans=) Du & ja=)

Datum: 2008-01-26| Tid:21:42:15
Petra

Så mysiga bilder du hade där, men den första såg kanske inte så kul ut.:D Så himlans mycke snö ni har, här i stockholm har vi ingenting.:( men det är lite skönt ändå, jag vill ha vår nu.:p

Datum: 2008-01-26| Tid:21:42:15
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Johanna

Petra; Ja, nåra mysiga bilder fick ja nog allt till;p Ja, de e himla mkt snö. Nja, de känns inte som att man vill ha vår här än när de e så här mkt snö..:p

Datum: 2008-01-26| Tid:21:42:15
Malin

Tur ni inte åkte av vägen! Jag var ute och åkte bil i fredags i skitväder.. men det gick bra de med :)

Datum: 2008-01-26| Tid:21:42:15

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback