STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-01-27 | Tid: 13:58:45

Söndag

Ja, då va de söndag! Har inga planer idag utan tar dan som den kommer. Just nu skiner solen ute, så de kanske blir nån promis sen. Måste ju ut me Zack så!

Sen har jag liten sak att göra, har letat efter nå gardiner som ja tänkte använda på rummet.. Men jag hittade inte dom. Så mamma må hjälpa till. Hoppas, hoppas att vi hittar dom. Jag har för mig att vi har slängt dom så de skulle inte förvåna mig om de e sant. Typiskt, trodde inte att ja skulle använda dom nå mer men nu vill jag ju de.. ååå.. =(

Martina

Hittade ni gardinerna?

Datum: 2008-01-27| Tid:13:58:45
Johanna

Ne jävla skit alltså;p Slängde nog dom:p

Datum: 2008-01-27| Tid:13:58:45

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback