STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-01-08 | Tid: 23:48:10

Ny layout och nytt år!

Ja, då har jag tagit bort nyårs-layouten! Kan ju inte ha den längre så!

Så har det gått en vecka in i det nya året, 2008! Har hänt lite hittills iaf. Bror har varit hemma! Jätte kul har det varit, tyvärr så åkte dom tillbaka igår imorse. Det vart väldigt tomt här tyckte ja. I lördas var vi alla och åkte skridskor, vilket jag inte har gjort sen på gymnasiumet. Men de va faktiskt kul. Mkt roligare än vad jag trodde. Men så ont i fötterna man får, shit. O små skridskor va de me. Men det funkade med lite vila emellanåt!  Sen här vi ätit gott, kollat på tv o film och lite annat. Nu dörjer det nog tills sommaren tills han kommer hem igen.

Nä, jag måste nog sova nu, mina ögon vill blunda..
Happy 2008!

MissTaken

Ja skidor har man inte åkt sen man var barn :P
Trevlig helg gumman, kram.

Datum: 2008-01-08| Tid:23:48:10

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback