STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-01-28 | Tid: 16:09:14

Mp3

Ny dag, ny vecka!
Idag har jag inte gjort så mkt, varit på ett möte imorse. Sen har jag flyttat lite möbler i ett rum som ska göras om här hemma. Men mer än o flytta på sängen o skrivbord kan ja inte göra just nu!

Jag är så glad, avin till min mp3-spelare som jag beställde förra veckan har kommit idag=) Så ska åka iväg o hämta den innan kl 18 på posten..!! Hoppas hoppas att denna funkar.. Som jag har väntat på att få en ny mp3. O äntligen är denna dag här=) Vart så himla sur när den mp3 som jag fick av mamma o pappa när jag fyllde år va trasig. Eller den funka men ljudet skrapa o de vart tyst. Både på radion och när man spela låtarna.. Så typiskt när man väntat på en sak ett tag åsså funkar den inte.. Aja, nu har jag äntligen fått en ny=) Yay! En bild på den nedan=)



Martina

Jaa äntligen, så som du har väntat :p du kanske är och hämtar den nu =) sitter du väl med den hela kvällen sen :p Krams

Datum: 2008-01-28| Tid:16:09:14
Malin

Vad roligt! :) Hoppas den funkar! Och att den är bra (:

Datum: 2008-01-28| Tid:16:09:14
Johanna

hehe ja, äntligen:p Ja, Malin, den funkar kanon=)

Datum: 2008-01-28| Tid:16:09:14

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback