STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-01-26 | Tid: 10:02:28

Helg!

Så va de helg igen då! Dagarna bara flyger iväg! Men de e lördag iaf, härligt!  O just nu snöar de mkt ute, kommit mkt snö nu dom senaste dagarna..

Idag ska vi iaf åka till stugan över dan, för pappa ska skotta snö. De ha nog kommit mkt snö där uppe me så. Så kul o åka iväg lite. Gillar ju o va i stugan så de blir skoj!

Annars så händer det väl inte alltför mkt i helgen.. Såg på Lets Dance igår, gillar de. Kul o höra musiken o se hur fina kläder dom har på sig, speciellt alla klänningar.. Sen e ju inte dans helt tokigt de heller så ;p
 
Skid-skytte VM börjar närma sig, skoj de ska bli. Skulle va kul o va på plats nån dag så där sen tror jag nog att de blir bäst o se på tv...´

nä, nu ska jag gå, ha en bra helg!

Malin

Trevlig helg på dig med! :) Den här snön skulle ha kommit i julas ju..

Datum: 2008-01-26| Tid:10:02:28
Johanna

Nu du Malin, nu har jag satt igång o uppdatera min blogg mkt de senaste dygnet. 2:a inlägget för dagen! De e väl inte illa pinkat eller?! ;p Ja, snön skulle ha kommit till julen ja! Kraaaaam!

Datum: 2008-01-26| Tid:10:02:28
Martina

Himla tur ni kom dit och hem igen iaf =) ni kan liksom inte dela med er lite av eran snö till oss, här har vi vatten ist, översvämmningar :p

Datum: 2008-01-26| Tid:10:02:28
Johanna

Ja du, Martina. Tänk om man kunde skicka ner lite till dig.. Åtminstone så du kunde få lite utanför huset erat, en liten hög kanske=)

Datum: 2008-01-26| Tid:10:02:28

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback