STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-01-29 | Tid: 20:26:15

Dagen efter...

...jag fick min mp3-spelare är jag väldigt nöjd =) Den funkar bra och liten o lätt. Nästan så liten så man inte vågar röra den för man e så rädd att man ska göra sönder den eller tappa den eller nåt. Men jag rör den iaf ;p För den är sååå bra...

Annars så har det inte hänt så mkt mer sen igår.. På torsdag händer de iaf lite, ska på möte först o sen träffa en kompis, blir kul!
Nä, nu har jag inget mer att skriva idag!

_____________________________________________________________________________________________________

I've felt the power of forgiveness
I know that life can let you down
I'm not blind
No, I don't need a witness
To tell me there's angels all around

Now I don't give up easy
I've got many miles to go
But I can't wait to get to
What I see down this road
And all my life I've learned to
Just take it day by day
I'm not there yet
But I know I'm on my way


Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback