STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-11 | Tid: 18:04:54

Vilken härlig dag!

De har varit strålande väder idag, då blir jag glad! =) Jag o mamma åkte ner och gick på isen med Zack!  Vi var nog där över en timme och gick. härligt härligt! Man kände att solen värmde lite i ansiktet. Då längtar jag ännu mer tills våren kommer... =)

Uscha, börjar fått huvudvärk nu =( Värsta jag vet! Om det inte går över så blir det en tablett. Står inte ut med huvudvärk, har haft det så himla mycket i mitt liv... Orkar inte skriva nå mer idag..Bilderna nedan e från promenaden på isen!
 

  


MissTaken

Vilka härliga bilder!!
å Zack ♥

Datum: 2008-02-11| Tid:18:04:54
Petra

Jag kunde inte kommentera här igår, får se om det funkar nu.

Underbara bilder, så härligt väder ni hade, jag förstår att ni var ute länge då.:) Så söt hund ni har också.

Datum: 2008-02-11| Tid:18:04:54
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Johanna

MissTaken: Ja, de va verkligen härliga bilder ja fick till;p Tack!

Petra: Jo, det funkade nu=) Tack, ja tycker med att han är söt:p

Datum: 2008-02-11| Tid:18:04:54
soul_bird

Så tjusiga vinterbilder! (Så fin Zack är. :)

Datum: 2008-02-11| Tid:18:04:54
URL: http://enmenettlejon.blogspot.com

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback