STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-19 | Tid: 12:58:54

SJUKSTUGA

Just nu är det verkligen en sjukstuga här hemma, både mamma o pappa är sjuka! pappa har piggnat till lite men mamma ligger idag hon! Hmm, väntar med spänning om jag ska bli smittad. Tror inte det jag, mitt immunförsvar verkar vara på topp. Jag har inte varit förkyld på ca 2 år. För mig är det skönt för när jag jobba på dagis så var jag nog konstant sjuk. Gick bara nåra veckor så vart jag sjuk igen. Då var mitt immunförsvar kasst. Visst, ja hade aldrig jobbat me småbarn förut och det är ju mycket sjuka barn och så där men lite bättre immunförsvar ska man nog iaf ha... Aja, tackar gudarna så länge jag inte blir sjuk. Vill inte de, för det är ju så jobbigt för jag får alltid feber när jag är sjuk.. =( 

Igår hade jag nog den jobbigaste dan på mycket länge! Va inte alls på nåt bra humör, men åkte iväg och gjorde det jag skulle iaf! Så de va ju bra gjort av mig! har även sovit 8-9 timmar inatt med. Vet inte vad det är men just nu är jag såå himla trött och det spelar ingen roll hur mkt jag än sover så är jag fortfarande lika trött. Och jag lägger mig i bra tid med så det är inte så att ja e uppe hela nätterna..

Nu är jag hungrig, ska göra nån lunch! Ha en bra dag alla!


Petra

Usch då, hoppas du klarar dig för förskylningar och allt.
Känner igen det där med att du är jätte trött vad du än gör för att inte vara det. det är samma för mig nu också. jobbigt.:(

Datum: 2008-02-19| Tid:12:58:54
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Johanna

Ja, jag hoppas oxå de, vill verkligen inte bli sjuk! Ja, det är ju jätte jobbigt o va trött hela tiden. Hoppas det går över för båda=)

Datum: 2008-02-19| Tid:12:58:54

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback