STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-28 | Tid: 09:52:47

Lista

Hittade denna lista på nån blogg och tänkte prova på den=)



1. Vädret utanför mitt fönster:

Solen skiner, blå himel=)

2. Lyssnar på just nu:
Hör mamma prata i telefonen.

3. I går gick jag och lade mig:

La mig vid tolv, men hade svårt att somna så det tog ett bra tag innan jag lyckades!

4. I dag vaknade jag:

Ca 08.15

5. Jag har på mig:

Mjukisbrallor och linne

6. Senaste person som ringde mig:
Dolt nr ;p

7. Senaste person som jag ringde upp:
Pappa

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Jonna

9. Senaste person som jag skickade sms till:

Jonna

10. Senaste vän jag addade på Facebook:

Ej medlem där!

11. Som addade dig:
.....

12. Senaste person som mejlade mig:
hmm, kommer inte ihåg.

13. Sista sajt som jag kollade på:
blogg.se

14. Ska göra idag:

Träffa vän, fira mammas födelsedag och min namnsdag med tårta! =)

15. Bra eller dålig dag idag?

Det blir nog en kanon bra dag känns det som!


Petra

Kul lista, snor den nog.:p

Datum: 2008-02-28| Tid:09:52:47
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Martina

vilken rolig lista =)

Datum: 2008-02-28| Tid:09:52:47
Johanna

Ja, det var en rolig lista ja=) Martina, fyll i listan du me=)

Datum: 2008-02-28| Tid:09:52:47

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback