STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-24 | Tid: 17:21:38

Hungrig

Väntar på att middan ska bli klar.. Det luktar så gott, köttfärsås o spagetti=) gott!
Som ni ser så har jag gjort om här på min blogg.. Jag vart nöjd, vad tycker ni?!

Nu vart middan klar.. see ya later!

Petra

Det blev jätte snyggt, ser att du tog bort textbrushen, blev ju snyggare utan den.:p

Datum: 2008-02-24| Tid:17:21:38
URL: http://javajunkies.blogg.se/
Johanna

Tack=) o ja glömde tack dig för headern i inlägget,får göra det här ist=) Tack så mkt=) den vart jättesnygg! Ja, jag tog bort det helt och hållt. hade inget som passade så.. Jo, det vart helt ok utan den me=)

Datum: 2008-02-24| Tid:17:21:38
Martina

Ja den vart jättesnygg =) som min :p nerå, haha..köttfärssås o spagetti åt vi igår :p krams

Datum: 2008-02-24| Tid:17:21:38
Petra

Det var så lite så.:p det var kul att göra den.

Datum: 2008-02-24| Tid:17:21:38
URL: http://javajunkies.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback