STARTSIDAN | UTRUSTNING | HEMSIDAN | FÖLJ BLOGGEN
Datum: 2008-02-09 | Tid: 14:03:41

Heeeeelg..

De e alltid härligt med helg! O just denna helg så har skidskytte-Vm dragit igång! Kul kul! Gillar skidskytte, det är spännande och händer mycket. Det kan ändras hela tiden. Kollade på damerna imorse på tv, den bästa svenska vart på 20:e plats eller vad det var. Det var ju lite tråkigt att det inte gick bättre för svenskorna. Men VM har ju nyss börjat så det finns mer chanser! Men roligt och se hur mycket folk det är på läktarn där.. Japp,på tisdag så är jag på plats på skidstadion! Det ska bli roligt och vara där en dag iaf, sen går det nog lika bra att glo framför tv:n! funkar bra det me, man ser oftast mer då oxå. Kanske man syns i tv rutan då:p Vem vet...
Det är lite tråkigt väder bara, mulet och nollgradigt. Nästan så att det ska börja regna. Finns inget tråkigare väder när det är så på vintern.. vore roligt om det kunde få bli sol nu.

Idag händer det inte mycket, ska snart se herrarna på skidskytte. Heja Ferry! =) Sen ska jag göra en jätte god middag och köpa lite gott för ikväll så ska jag nog se Melodifestivalen! Schlager för hela slanten! Inte för att det är så mycket schlager nuförtin men..
Ja, det va nog för mig de nu iaf. Trevlig helg till alla!



-----------------------------------------------------------------


I've looked out the window
When there's no hope in sight
But I swear I heard a whisper
Said it would be worth the fight

So I woke up one morning
And I put my fears aside
Now look how far I've come
From the back of an endless line



Innan du kommenterar:
- Inga stötande kommentarer är tillåtna
- Ingen reklam tack!
- Jag svarar alltid på era kommentarer i samma inlägg
- Tack för din kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback